دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1402 - 16:11

بازی‌های آسیایی هانگژو| قهرمانی هدف تیم ملی بسکتبال سه‌نفره

بازی‌های آسیایی هانگژو| قهرمانی هدف تیم ملی بسکتبال سه‌نفره
ملی‌پوشان بسکتبال سه‌نفره ایران ابراز امیدواری کردن قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو شوند.
کد خبر : 870380

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا شریفی بازیکن تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران پس از صعود به دور بعد بر تلاش همه بازیکنان برای رسیدن به مدال بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در مرحله گروهی چهار بازی انجام دادیم و سه پیروزی کسب کردیم و در یک بازی هم شکست خوردیم. اگرچه بازی با ترکمنستان را نیز بردیم اما خودمان نبودیم و خیلی خوب بازی نکردیم. همه بازیکنان تلاش کردند و توانستیم به دور بعدی صعود کنیم. امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشیم و مدال طلا را به دست بیاوریم.

بازی نه چندان خوبی انجام دادیم اما صعود کردیم

امیرحسین یازرلو در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال سه نفره مقابل ترکمنستان گفت: بازی نه چندان خوبی انجام دادیم. سرمربی تیم با ما صحبت کرده بود و بعضی از دستوراتش را توانستیم انجام دهیم. خدا را شکر که بازی را بردیم. در گروه پنج تیمی بودیم و سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. صعود کردیم و امیدوارم در مراحل بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. صددرصد به رسیدن به سکوی بازی های آسیایی فکر می کنیم.

فقط از قهرمانی حرف می زنیم، نه دومی و سومی آسیا

محمدمهدی رحیمی پیروزی برابر ترکمنستان را سخت خواند و گفت: بازی سختی با ترکمنستان داشتیم. ترکمنستان تیم بسیار خوبی است و مقابل ژاپن هم با اختلاف دو سه امتیاز شکست خورد. تا لحظات آخر بازی تیم برنده مشخص نبود. خوشبختانه بردیم و صعود کردیم. حریف‌مان هم فردا مشخص می‌شود. هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی است. در بین خودمان فقط از قهرمانی حرف می‌زنیم و اصلا به دومی و سومی آسیا فکر نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته